Ik heb betaald, maar ik kan geen gebruik maken van mijn Premium Account. Wat nu?

Kun je geen gebruik maken van je Premium Account bij Huurstunt, ondanks dat je hebt betaald? Check dan eerst of je ingelogd bent op het juiste profiel en/of je browserinstelingen.


Ben je ingelogd op het juiste profiel?

Soms maken gebruikers onbedoeld twee aparte accounts aan. Dat kan op twee manieren:

  1. Gebruikers hebben al een account die ze zijn vergeten, en maken er nog een aan. 
    Dat kan bijvoorbeeld als je al een account via Google of Facebook hebt aangemaakt, en er daarna nog een registreert op je mailadres. Misschien heb je je eerste account ook aangemaakt met een ander mailadres.
  2. Gebruikers maken direct een nieuw Premium Account aan. 
    Hierbij vergeten dat zij een los gratis account hebben die nog bestaat.

Om te controleren of je ingelogd bent op het juiste account, ga je naar ''Account''. Daar zie je of het ingelogde account een gratis of Premium versie is.

Check je browserinstellingen

Wel ingelogd op je Premium Account, maar nog steeds problemen? Check dan je browserinstellingen, verwijder cookies en update je smartphone als je onze website met je smartphone wilt gebruiken.

Lees verder: Tips voor het verhelpen van problemen met Huurstunt

Contact met Huurstunt

Lukt het je niet om de problemen te verhelpen? Neem dan contact op met de klantenservice van Huurstunt. Zij staan altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en problemen te verhelpen. Je kunt contact met Huurstunt opnemen op de volgende manieren:

  • Per mail via het contactformulier;
  • Via de chat;
  • Via Facebook Messenger;
  • Via de telefoon.