Wat kan ik doen bij problemen met het gebruik van de website?

Werkt er iets niet op onze site? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze ontwikkelaars werken er hard aan om jouw ervaring zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Er zijn een aantal dingen die je eerst zelf kunt proberen. Kom je er toch nog niet uit? Dan helpen we je bij het vinden van een oplossing.


Wat kun je zelf doen?

Bij problemen met het gebruik van Huurstunt, helpen we je graag uit de brand. Er zijn een paar voor de hand liggende oorzaken die eenvoudig op te lossen zijn. We raden je aan eerst de stappen hieronder uit te proberen.

Probeer een andere browser

Soms werkt een internetbrowser net niet lekker samen met een website. De browser die jij gebruikt zou dus roet in het eten kunnen gooien. Probeer dus eens een andere uit. Huurstunt werkt het beste met Google Chrome en Mozilla Firefox.

Cookies verwijderen

Ook kun je proberen om de cookies te verwijderen en de cache te legen van je computer of laptop. Deze kunnen er soms voor zorgen dat de website niet helemaal goed functioneert. De cookies en cache verwijder je via de browsergeschiedenis. Dit vind je in de instellingen van je browser.

Update je smartphone

Bij smartphones kan het nodig zijn om een update uit te voeren. Huurstunt is altijd gebouwd voor de nieuwste besturingssystemen en het kan dus zijn dat een update de werking van onze site in de weg zit. Hoe het updaten van je telefoon werkt, lees je in de bijbehorende handleiding of kun je online vinden.

Bekijk ook: Ik weet het wachtwoord van mijn account niet meer. Wat kan ik doen?

Nog steeds problemen? Neem contact op!

Heb je bovenstaande stappen geprobeerd, maar werkt Huurstunt nog steeds niet helemaal naar behoren? Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij op zoek naar een oplossing. Een fout melden? Dat waarderen we ontzettend! Dankzij jou kunnen we onze woningzoekmachine blijven verbeteren.

Verder lezen: Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag aan Huurstunt?