Kamerstunt is een handelsnaam van Adivare B.V. Kamerstunt is een online woningplatform die huurders en verhuurders samenbrengt in het huren of verhuren van een kamer, studio of appartement. We zorgen iedere dag voor nieuw aanbod in heel Nederland, zodat je snel een geschikte kamer zult vinden.
Kamerstunt doet iedere dag haar best om zowel huurders als verhuurders tevreden te stellen. Klanttevredenheid is waar we het voor doen. Door tevreden huurders en verhuurders op Kamerstunt kunnen we mensen op weg helpen rondom het huren en verhuren van een kamer. Zo helpen we verhuurders met het vinden van een geschikte huurder en huurders met het vinden van de ideale kamer.
Ons streven naar een hoge klanttevredenheid laten we zien door de verschillende mogelijkheden waarop je contact kunt opnemen. Wist je dat Kamerstunt op maar liefst vijf manieren te bereiken is? Zo kun je het contactformulier op deze pagina invullen, maar je kunt ook met ons chatten of mailen. Bovendien kun je de Klantenservice van Kamerstunt bereiken via Facebook Messenger en Whatsapp. Neem je contact op met Kamerstunt op werkdagen tussen 8:30 en 16:30 uur, dan kun je snel een berichtje van ons verwachten. Doorgaans reageren we via Facebook Messenger en Whatsapp binnen vijf minuten!
Het maakt niet uit wat voor vraag je hebt, onze Klantenservice zit voor je klaar. Zo kun je vragen hebben over het gebruik van Kamerstunt, over een gratis account of een Premium Account, over abonnementskosten, maar ook over een kamer die je op het oog hebt. Verhuurders kunnen vragen hebben over het maken van een advertentie of over contact opnemen met een kamerzoekende. Heb je hulp nodig bij het maken van een pakkende advertentie? Onze Klantenservice helpt je graag verder met wat creatieve- en inspirerende tips.
Heb je een algemene vraag, dan kun je deze op iedere manier stellen. Heb je een persoonlijke vraag die te maken heeft met je gratis- of Premium Account, dan is het handig om per e-mail contact op te nemen. Op deze manier kunnen we je accountgegevens direct naar voren halen. Bovendien weten we door contact via de e-mail zeker dat we met jou te maken hebben en niet met iemand die zich voordoet als jou. Hiermee willen we ieders privacy waarborgen.
Om te zorgen dat je snel duidelijkheid krijgt op je vraag is het belangrijk dat je precies weet wat je vraag is. Dit klinkt misschien raar, maar als je zelf een vraag hebt is het voor jou bekend waar je mee zit. Voor een ander is dit anders, een ander kan niet in jouw hoofd kijken en zien wat er allemaal speelt. Heeft je vraag te maken met een account bij Kamerstunt of met de zoektocht naar een kamer? Vaak zit je met veel vragen als het gaat om deze zaken. Zet de vragen op een rijtje. Vervolgens neemt de Klantenservice de tijd voor je om al je vragen duidelijk te kunnen beantwoorden.
Heb je een vraag en sta je te springen om antwoord? Natuurlijk helpt de Klantenservice je het liefst per direct verder. Maar door onverwachte drukte kan het zijn dat de Klantenservice je niet meteen kan voorzien van een antwoord op je vraag. Door de jarenlange ervaring van Kamerstunt is de kans groot dat jouw vraag wel eens eerder is gesteld. Neem daarom eens een kijkje op onze veelgestelde vragen pagina. Hierop vind je de meest voorkomende vragen met heldere antwoorden. Zo heb je toch direct een antwoord op jouw vraag.
Wil je graag met iemand van Kamerstunt spreken, aarzel dan niet en neem direct contact op. We helpen je graag op weg.